KS Gwiazda Bydgoszcz Rocznik 2000 - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Znajdziesz nas też na


 

Wyniki

Ostatnia kolejka 22
BKS CHEMIK II BYDGOSZCZ 2:0 KS GWIAZDA II BYDGOSZCZ
BUDOWLANY KS BYDGOSZCZ 9:0 KS WDA II ŚWIECIE
TĘCZA WIĄG 1:3 AP BRDA BYDGOSZCZ
UKS FALA ŚWIEKATOWO 8:1 GLZS START WARLUBIE
LKS DĄBROWA CHEŁMIŃSKA 3:0 SLKS START PRUSZCZ
LKS POMORZANIN SEROCK pauza

Najnowsza galeria

XVI kolejka SLKS Start Pruszcz vs KS Gwiazda II Bydgoszcz (2014 05 10)
Ładowanie...

Najnowszy film

KS Gwiazda Bydgoszcz Rocznik 2000 - Wygrana

Kontakt

TRENER DRUŻYNY:

Jacek Kaczmarek

TEL. 691 963 379

**************************

ADMINISTRACJA STRONY:

adm.gwiazda2000@gmail.com

 

 

Kontakty

Administrator
zostaw wiadomość
Administrator
status Skype
Administrator
status Gadu-Gadu

Dieta sportowca

DIETA PIŁKARZA.

Jak należy układać dietę?

Jagoda Podkowska, dietetyk sportowy, przedstawia dziesięć najważniejszych zasad, jakimi powinni kierować się młodzi piłkarze. 

Dziesięć najważniejszych zasad diety piłkarza:


1. Dbajcie o odpowiednie nawodnienie – powinniście wypijać w ciągu dnia około dwa litry wody oraz odpowiednią ilość płynów w trakcie treningu, 
2. Każdy spożywany posiłek powinien zawierać białka w jak najlepszej postaci,
3. Każdy spożywany posiłek powinien zawierać węglowodany w jak najlepszej postaci,
4. Każdy spożywany posiłek powinien zawierać tłuszcze w jak najlepszej postaci,
5. Ilość i regularność w spożywaniu posiłków – dostarczajcie organizmowi zbilansowany posiłek co 2-3 godziny,
6. Nie zapominajcie o śniadaniu. To najważniejszy posiłek dnia,
7. Owoce i warzywa powinny się znajdować w każdym waszym posiłku. Ważne żeby łączyć białka z owocami i warzywami,
8. Ostatni posiłek przed snem powinniście spożywać na dwie godziny przed snem. Posiłek nie może być zbyt ciężki, żeby organizm nie był skupiony na trawieniu, ale mógł odpoczywać,
9. Na pewnym etapie trenowania możecie rozważyć suplementację określonych składników pokarmowych. Takie rozwiązanie jest skierowane do nastoletnich zawodników. Koniecznie jednak trzeba skonsultować się z trenerem i specjalistą,
10. To, co jecie, buduje wasze ciało. Wybierając posiłki unikajcie fast-foodów, cukierków, napojów kolorowych gazowanych, tłustych i ciężkich potraw.

extratime.tvp.pl - serwis treningu piłkarskiego / żywienie

Kilka głównych zasad odżywiania piłkarza.

 

Pij dużo wody – niegazowanej.

 

Zróżnicowane posiłki i różne źródła składników to podstawa.

 

Rozbij posiłki na 4 - 5 mniejszych a nie najadaj się do syta w 3 posiłkach które często zamiast dodać Ci energii po prostu cię rozleniwiają.  Większa ilość posiłków polepszy przemianę materii.

 

Jedz dużo surowych warzyw i owoców : jabłka, banany, kiwi.

 

Im mniej przetworzone jedzenie tym lepiej, tak więc zachowajmy kolejność

surowe >>> gotowane >>> grillowane >>> smażone

 

Unikaj tak zwanych pustych kalorii - słodycze, CHIPSY !!!, COCA-COLA, PEPSI

 

Ostatni posiłek jedz około 3 godzin przed meczem czy treningiem.

 

Pół godziny przed meczem zjedz banana.

 

Nie jedz tuż przed snem, żołądek chce iść spać, nie męcz go wtedy, zachowaj 3 godzinną głodówkę przed snem. 
 

Dieta sportowca – przykładowy jadłospis

Pierwsze śniadanie (350 kcal): dwie kromki chleba pełnoziarnistego (100 g), polędwica sopocka (50 g), dwa surowe ogórki, jeden pomidor (100 g), szklanka kefiru lub jogurtu (200 g).

Drugie śniadanie (250 kcal): jedna bułka pełnoziarnista (60 g), pasta (ser biały półtłusty – 80 g, starty ogórek – dowolna ilość, przyprawy).

Obiad (450 kcal): pieczony filet z kurczaka (200 g), fasolka szparagowa (300 g), ryż brązowy (50 g).

Podwieczorek (100 kcal): jeden banan (100 g).

Kolacja (300 kcal): kalafior gotowany (300 g), jajko sadzone na 5 g oleju słonecznikowego, jedna kromka chleba pełnoziarnistego.

Stosowanie diety dla sportowca stwarza możliwość
rozbudowania masy mięśniowej, ale także pozwala uniknąć stanów osłabienia i wycieńczenia, które mogą wystąpić przy wzmożonym wysiłku fizycznym.  

   


Kalendarium

12

12-2017

wtorek

13

12-2017

środa

14

12-2017

czwartek

15

12-2017

piątek

16

12-2017

sobota

17

12-2017

niedziela

18

12-2017

pon.

Reklama

Ostatnie spotkanie

BKS CHEMIK II BYDGOSZCZKS GWIAZDA II BYDGOSZCZ
BKS CHEMIK II BYDGOSZCZ 2:0 KS GWIAZDA II BYDGOSZCZ
2014-06-14, 14:00:00
Bydgoszcz, ul. Glinki 65 - boisko boczne
    relacja »

Statystyki drużyny

Zaprzyjaźnione kluby

Logowanie

Buttony

Losowa galeria

Turniej halowy r 2001 Benq UKS 15 CUP Bydgoszcz 03.03.2012
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 76, wczoraj: 111
ogółem: 1 050 037

statystyki szczegółowe